جذب مشتری

جذب مشتری

جذب هدفمند مخاطب و مشتری

 

سلام و درود خدمت دوستان عزیزم
امیدوارم عالی باشین
خیلی از دوستان در رابطه با این می‌پرسند که چطور مخاطبان بیشتری جذب کنیم و مشتری‌هامون رو افزایش بدیم؟
من داستان زیر رو برای پاسخ به این پرسش‌ها نوشتم. سعی کنید همراه با خوندن این داستانو تصورش کنین:

یک زوج جوون به محضر میرند که در اونجا عقد کنند؛ بعد از اینکه عاقد اون زوج جوون رو عقد کرد یک پاکتی رو به اون زوج میده و توی اون پاکت یک کارت تخفیف ویژه از لوازم خانگی طاها هستش که نوشته برای حمایت از امر خیر ازدواج و همچنین حمایت از زوج‌های جوون، لوازم خانگی طاها شرایط و تخفیف ویژه‌ای (پیشنهاد رد نشدنی) رو بهشون میده.

خب به نظرتون اون زوج برای خرید لوازم خانگی‌شون به کجا میرن؟!
قطعا میرن لوازم خانگی طاها که اگه اون شرایط و تخفیف (پیشنهاد رد نشدنی) واقعا مناسب باشه، طبیعتا از اونجا خرید می‌کنند!

چون مخاطب دقیقا به این محصولات نیاز داره پس بازار هدفمون رو کاملا درست انتخاب کردیم و با دادن یک پیشنهاد رد نشدنی تونستیم مخاطبانمون رو به نحوه احسن جذب کنیم. پس فرمول اینه که در مرحله اول مخاطبانان رو به طور دقیق شناسایی کنیم و با دادن یک پیشنهاد ردنشدنی اون‌ها رو به طرف خودمون جذب کنیم.

ممنونم که مقالات منو دنبال می‌کنین، خیلی خوشحال میشم نظراتتون رو بیان کنین!
توی مقاله بعدی راجع به پیشنهاد رد نشدنی و نحوه نوشتنش بیشتر واستون توضیح میدم.

دوستدار تو: طاها مراغی

بخوانید:  تکنیک نقطه ایجاد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0

Your Cart