چگونه منشی خوب انتخاب کنیم؟!

منشی خوب

به نحوه پاسخگویی منشی‌تان به مشتریان و تماس‌ها دقت بیشتری بکنید… برخی از منشی‌ها سد بزرگی برای دسترسی فرصت‌ها به مدیران هستند. بیایید اهمیت منشی را بیشتر بررسی کنیم.

امروز یک‌بار دیگر و با دقت بیشتری به نحوه پاسخگویی و ارتباط منشی‌تان با مشتریان توجه کنید. آیا می‌دانستید بسیاری از ناکامی‌ها و شکست‌ها از بی‌تفاوتی و پاسخگویی غیرحرفه‌ای اولین فردی است که به تلفن‌های شرکت پاسخ می‌دهد؟

یکی از بزرگترین سدهایی که هرکدام از ما در برخی سازمان‌ها و شرکت‌ها گرفتارش می‌شویم اولین فردی است که تلفن را پاسخ می‌دهد. ممکن است فرصت طلایی در شرکت را بزند ولی با یک سربه‌هوایی و بی‌تفاوتی منشی به یک تهدید تبدیل شود و این فرصت در اختیار شرکت رقیب قرار گیرد.

این پیام یک پیام جدی به شما مدیران است؛ منشی خود را مسئولیت‌پذیر انتخاب کنید و نسبت به اهمیت مشتری و ارتباطات، او را توجیه کنید و برای ارتباط مناسب با مشتریان آموزشش دهید.

این پیامی که امروز ارایه شد، مربوط به برخی از منشی‌ها می‌باشد که شاید هر یک از ما در ارتباط تلفنی و حضوری با ایشان برخورد داشتیم و شیوه پاسخگویی تلخ ایشان را تجربه کردیم؛ در این میان بسیاری از منشی‌های شرکت‌های بزرگ آموزش‌دیده و نسبت به اهمیت هر یک از تماس‌ها و ارتباطات به شرکت توجیه هستند.

بخوانید:  10 راه پول درآوردن به مقدار زیاد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0

Your Cart